14 Σεπτεμβρίου, 2023

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (Β΄ Φάση) για εισαγωγή Μεταπτυχιακών Φοιτητών στο ΠΜΣ του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας με τίτλο ¨Ψηφιακός Μετασχηματισμός Φορολογικών και Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών¨ για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ανακοινώνει την Β φάση για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εισαγωγή 40 μεταπτυχιακών φοιτητών και φοιτητριών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΦΕΚ 2992 Β’/08-05-23) για το ακαδημαϊκό έτος  2023-2024.

Η συνολική διάρκεια των σπουδών για το Πρόγραμμα πλήρους φοίτησης είναι δύο (2) ακαδημαϊκά εξάμηνα. Η διδασκαλία των μαθημάτων εκτείνεται σε δύο διδακτικά εξάμηνα (4 μαθήματα στο Α’ Εξάμηνο και 3 μαθήματα στο Β’ Εξάμηνο), ενώ η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται στο δεύτερο εξάμηνο. Η διεξαγωγή των μαθημάτων θα επιτελείται στην έδρα του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στην ΠάτραΠαρασκευή απόγευμα και Σαββατοκύριακα λαμβάνοντας υπόψη την διαθεσιμότητα των εργαζομένων μεταπτυχιακών φοιτητών και έως 35% με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.Για την παρακολούθηση του Π.Μ.Σ. και την απόκτηση Δ.Μ.Σ. προβλέπονται συνολικά δίδακτρα3.000 ευρώ τα οποία θα καταβάλλονται τμηματικά.

 

  1. Σκοπός Π.Μ.Σ.

Το γνωστικό αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ), είναι διεπιστημονικό και θεραπεύει τα πεδία των Τεχνολογιών Πληροφορικής, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής με έμφαση στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό υπηρεσιών της Λογιστικής, της Ελεγκτικής, της Φορολογίας και της Χρηματοοικονομικής σε εφαρμοσμένο επίπεδο.

Το ΠΜΣ εισάγοντας τους μεταπτυχιακούς φοιτητές στην αυτοματοποίηση της λογιστικής, της χρηματοοικονομικής και του ελέγχου παρέχει ένα δυνατό, καινοτόμο και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ώστε να ξεχωρίζουν στην αγορά εργασίας, μιας και το συγκεκριμένο ΠΜΣ είναι το πρώτο μεταπτυχιακό στην Ελλάδα που εισαγάγει τους φοιτητές του στην έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού του λογιστικού γραφείου.

 

2.Κατηγορίες εισαγομένων φοιτητών/τριων

Στο ΠΜΣ γίνονται δεκτοί όλοι οι πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αναγνωρισμένων ομοταγών Πανεπιστημίων της αλλοδαπής, πτυχιούχοι Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ και πτυχιούχοιΤμημάτων ΑΣΕΙ, ΑΣΣΥ και Αστυνομικών Ακαδημιών.

 

3.Αριθμός εισακτέων

Για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 προβλέπεται η εισαγωγή 40 εισακτέων φοιτητών/τριων.

 

4.Κριτήρια επιλογής

Η επιλογή των υποψηφίων γίνεται με συνυπολογισμό των παρακάτω κριτηρίων, το καθένα από τα οποία αποδίδει συγκεκριμένο αριθμό μορίων:

α) Βαθμός πτυχίου: στρογγυλοποίηση στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο x4 μόρια,

β) Αναγνωρισμένος τίτλος γλωσσομάθειας που πιστοποιεί την καλή (Β2) γνώση της ξένης (αγγλικής) γλώσσας : 5 μόρια,

γ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα: 0-5 μόρια,

δ) Επιστημονική δραστηριότητα του υποψήφιου (δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, ανακοινώσεις σε συνέδρια) από 0-5 μόρια,

ε) Συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον της ΕΑΥ: ποιοτική αξιολόγηση από 0- 35 μόρια. Στην Συνέντευξη του υποψηφίου συνυπολογίζονται: (i) η εκτίμηση της προσωπικότητάς του, (ii) η αποτίμηση της πιθανής ερευνητικής δραστηριότητάς του, (iii) η ποιότητα των απαιτούμενων δύο συστατικών επιστολών. στ) Προϋπηρεσία σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ως εξής: 0-1 έτη 1 μόριο, 1-3 έτη 3 μόρια, 3-5 έτη 5 μόρια, 5-7 έτη 7 μόρια, 7 έτη και άνω 10 μόρια.

5.Φάκελος Υποψηφιότητας – Αίτηση και Δικαιολογητικά

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει απαραιτήτως να προσκομίσουν, σε έντυπη μορφή οι υποψήφιοι/ες, είναι:

  • Αίτηση μέσω του portal του Πανεπιστημίουhttps://matrix.upatras.gr/sap/bc/webdynpro/sap/zups_pg_adm
  • Βιογραφικό σημείωμα
  • Αντίγραφο Πτυχίου ή Διπλώματος
  • Πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας (με ακριβή Μ.Ο.)
  • Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας
  • Αποδεικτικό Γνώσης Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 (όπως αναγνωρίζονται από το Α.Σ.Ε.Π.). Σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει αποδεικτικό γλωσσομάθειας δύναται να πραγματοποιείται σχετική εξέταση.
  • Δύο (2) συστατικές επιστολές
  •  Βεβαίωση χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή (αν υπάρχει)

Προαιρετικά Δικαιολογητικά:

  • Δεύτερο Πτυχίο ή Δίπλωμα
  • Δεύτερος Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών ή/και Διδακτορικό Δίπλωμα
  • Αποδεικτικά Επαγγελματικής Εμπειρίας
  •  Επιστημονικές δημοσιεύσεις/διακρίσεις

 

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν σχετική αίτηση, υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω του παρακάτω linkhttps://matrix.upatras.gr/sap/bc/webdynpro/sap/zups_pg_adm και να αποστείλουν προς το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, μέσω ταχυδρομείου (συστημένη επιστολή), ένα πλήρες αντίγραφο υποψηφιότητας,  από 12/09/2023 μέχρι 24/09/2023.Οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν στις 26-27/09/2023.O φάκελος θα πρέπει να φέρει στο εξωτερικό του υποχρεωτικά την ένδειξη:

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών
Π.Μ.Σ. Ψηφιακός Μετασχηματισμός Φορολογικών και Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών
Μεγάλου Αλεξάνδρου 1, 26334, Πάτρα

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σχετικές πληροφορίες παρέχονται :

α) από τον διευθυντή του προγράμματος Επίκουρο Καθηγητή Γεώργιο Θανάσα, Τμήμα  Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Πανεπιστημίου Πατρών, email:thanasasgeo@upatras.gr

β) στην ιστοσελίδα : https://ditaf.upatras.gr/

γ) στη Γραμματεία του Mεταπτυχιακού ditaf@upatras.gr